Frukost med tomten

Vi åkte strax efter 8.00 imorse och när vi kom fram till Costa Mesa Placa började vi med att tjejerna fick färglägga var sin anteckningsbok. Det var sedan dax för lite frukost och sedan fotografeting med tomten. Alla ställde frivilligt upp för fotografering förutom #3 så jag fick hoppa in i bilden för att alla tjejerna skulle vara med. Tjejerna åkte sedan några varv i karusellen innan vi avrundade med att gå in i Disney affären. Och nu sitter jag här och myser i mina nya VS byxor och film!! Ska klä granen i eftermiddag också vilket jag ser fram emot
My outfit; Tröja & tights från Forever 21 och kjol från Urban Outfitters


Kommentarer
Mamma

Ja du ser Linnea, tomten finns på riktigt! Never stop beliving, kram mamma

Svar: Ja men eller hur, han kom till och med ihåg att vi träffades dagen innan också.
Kram <3
Linnea Winlöf

2013-12-08 @ 11:03:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0