Julafton imorgon

Har nu gått en handfull med dagar sedans jag senast blogga, har haft fullt upp och när jag väl kommer hem är jag för trött för att skriva. Senast jag skrev var i onsdags och fullt upp har det varit hela tiden. I torsdags var det sista skoldagen för tjejerna för i år, #3 & #4 hade pyjamas dag så alla i deras klass hade på sig pyjamas på sig. Deras julavslutning hade dem på morgonen då alla elever och lärare kom ut och sjöng låtar, quiz om Rudolf m.m. Jag gick sedan hem för att prata med min kära familj hemma i Sverige. Dagen såg sedan ut som dem andra med lek utanför huset med grannarna. Efter att jag slutat så gick jag och körde lite Zumba, gick sedan vidare för att gå till Victoria's Secret för att köpa sportBH. Mötte sedan upp Julia och 2 nya aupairer från Tyskland och Spanien. Vi åkte och kollade på området med extrema decorationer av husen som fick avsluta våran dag. 
 
Fredagen var jag hemma med barnen och vi hade en kanon dag ute i det fina vädret. Vi bakade en kaka som jag glömde av, blev 20min extra i ugnen men tjejerna tyckte det smaka bra ändå med lite frosting på, hihi. Vid 2-3pm åkte vi till Long Beach till tjejernas farfar och fru för att fira jul.  
 
 
Lördag morgon gick jag till gymmet, Vm kom sedan för att hämta upp mig och jag följde med henne till kanske en framtida värdfamilj, mamman i familjen är svensk så de vill ha en svensk aupair vilket ska bli kul. Jag mötte sedan upp Julia och Juls på Brea Mall, gud vad mycket folk det var!!! Vi åkte sedan hem till Julia och Juls hem till Long Beach. Jag och Julia åkte senare också till Long Beach då vi var inbjudna till en lite hemma fest hemma hos en kompis till Chris. Åkte hem till Juls för natten :D
Gårdagen bestod av frukost ute i solen hemma hos Jules (spara pengar, kan inte käka frukost ute varje helg), Julia åkte hem då hon skulle jubba men jag och Jule tog var sin cykle ner till 2nd Street för en fika och förster shopping för min del. Åt min första "macaron" vilken var riktigt god, köpte också en Strawberry Tart som inte var lika god men men :) När klockan blev strax efter 3pm började vi rulla hemmåt för att bli upphämtade av Chris som skulle bjuda oss på middag före bion. Vi åt på George Greek Café och sedan blev det Anchorman 2, har aldrig sett en sämre film i hela mitt liv den sög verkligen... 
 
Idag har det varit en ren lek dag med mycket skratt. Gick till parken med tjejerna efter lunch, hade med mig mellan mål och vi var där i nästan 2 timmar. Tiden flög iväg och vi hade riktigt roligt i löven som hade fallit av. Vm kom förbi parken och vi följde alla med henne till den kanske blivande familjen igen. Jag gick sedan till gymmet efter att jag slutat och när jag kom hem blev det att slå in det sista paketen. Jag är helt slut, men blir upp imorgon för att börja 7:00. Jag fick ett paket idag också med "Christmasgifts" i så blir att öppna det imorgon. God natt och God Jul allesammans. <3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0