Ny vecka!

Måndag och skolan börja idag efter en veckas lov vilket betyder att allt är tillbaka till sitt vanliga ja. Under veckan som gick hann jag göra en del som att gå till gymmet några gånger, kört bodycombat & bodypump & core, cardio and more och även "gymmet". Får ju inte glömma Thanksgiving!
Gårdagen började jag med Bodycombat vilket jag känner speciellt i ryggen och armarna i idag. Tog bussen till Long Beach vid 3pm, tog 2h inte det roligaste precis, glömde hörlurarna också så det gjorde ju inte saken bättre. Men iaf åkte dit för att spela bowling med Jule och Julia men vi körde fel så åkte hem till Jule istället och såg på film, HOST!
Nu ska jag ge mig iväg för idag är det Zumba och Bodycombat som gäller. Måste få bort träningsverken. Hoppas att ni har det bra på andra sidan <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0