Oops!!

Idag har det varit i stort sett som alla andra dagar, började dagen med att göra iordning tjejerna inför skolan. Hämtade #3 & #4 vid 12 och vi käkade lunch, gjorde läxor och gav dem en dusch. Vi gick sedan och hämtade #1 & #2 vid 14.40 och sedan blev det hem snabbt för att göra iordning #1 & #2 för kalas. Senare på kvällen gick jag, #3, #4 och Vp för att träffa tomten och sitta i hans knä. Julia kom sedan och hämtade mig och så åkrte vi till Brea Mall. Blev självklart shopping i mina två favorit affärer, Victoria's Secret och Forever 21. Blev glad när jag betalade inne på VS då mjukisbyxorna var 10 dollar billigare än vad jag trodde + att jag hade ett presentkort på 10 dollar från förra köpet :D
Nu måste jag sova för ska upp tidigt imorgon igen då vi ska åka till Costa Mesa Plaza imorgon bitti för att träffa tomten igen och käka frukost med honom. Kameran är laddad så lovar at lägga upp bilder från det. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0