The Hobbit: The Desolation of Smaug

Blev inte många timmars sömn inatt så blev en seg dag. Men hade något att se fram emot då Vp slutade tidigare idag för att ta med tjejerna till Long Beach för att käka middag med hans pappa, fru (som för mesta del bor i Montana) och syster som kommit över från Boston för att fira tidig jul. Jag följde med dem till Long Beach, dock inte för att träffa hans pappa, fru och syster utan för att möta upp Jule och se "The Hobbit 2". Riktigt bra film som jag rekommenderar att se, slutade dock samma som The Hunger Games med ett öppet slut... men men för väl vänta i två år till nästa kommer ut. Nu sova för ska upp imorgon bitti för att köra Core, cardio & more


Kommentarer
Hanna

Åh den ska jag se nästa år med några au pair kompisar här i London :D Han som spelar Thorin är såå snygg i verkligheten :D Thorin är dock inte snygg....

Svar: Då har du något att se fram emot. Tycker du?! De vet jag inte, men han som spelar honom ser definitivt bättre ut än själva Thorin. :)
Linnea Winlöf

2013-12-15 @ 23:40:36
URL: http://thisislondoncalling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0