Familjen hemma

Igår började jag 6.00 och jobbade till 14.00, stannade kvar på badet till 17 och solade med en kollega innan jag for hemåt för att fixa det sista hemma innan jag skulle åka iväg till landvetter för att hämta min älskade familj. Jag hade både med mig data, kudde och filt som jag sedan myste mig ner i medans jag väntade. Kan ju säga att det faktist var rätts så skönt att ligga dör i baksätet. När jag stod där kom jag att tänka på att nästa gång jag står här så kommer jag att lämna Sverige för ett längre tag, det börjar närma sig nu. NU är det 37 dagar kvar!!! Jag fick lite presenter fråna mamma och pappa när de kom hem, en parfym och 2 läppbalsam, precis det som jag sa att jag behövde :D TACK!!!!
Idag så har jag jobbat mellan 10-18 och när jag kom hem så blev det sedan grillat, mums!!!
Nu ska jag sova för en ny jobba dag vankas imorgon. 
 
Parfymen är som det står av Marc Jacobs, Daisy.
 
De 2 läppbalsamen är från Clarins serien, nr 1&2
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0