Helgen

I lördags hade jag och Ebba en kanon dag på Liseberg, vi fick trängas lite med alla Gothia spelare men det gick bra. Vi hann med det mesta och även spela lite, vilket resulterade i en 2:a vinst för mig på chips och 1:a vinst på plopp och 2:a vinst på bilar för Ebba. Vi avslutade sedan dagen med mat på donken och sedan mötte vi upp resten av familjen och fick sedan trängas på spårvagnshållplatsen med resten av alla som varit på Robbie Williams konsert. 
 
Igår tog hela familjen sovmorgon och sedan åkte vi till kusten för en fika. Åkte sedan till en turkisk restaurang och sedan bar det hemåt. Hemma sedan så åkte jag upp till panka med tre kompisar och grilla, spela beach volleyboll. 
 
Kom även på idag att att det endast är 4 veckor kvar tills jag åket, LÄNGTAR!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0