Simskola avslutning

Igår var det en en lång dag på badet, det var nämligen sista gången på simskolan. Så dagen började klockan 7:00 och slutade inte förs än starx efter 20:00. På förmiddagen hade dem små (nybörjarna) avslutning och senare på kvällen hade de store (märkestagarna) avslutning. Båda avslutningarna rullade på bra, men det som gjorde min dag var att jag fick täckningar av en tjej på kvällen. Jag hann dock inte kolla på dem för ens i morse, det var ett litet brev, två täckningar och även en avbild av mig. HAHA, mitt ego steg till toppen när jag fick se den. 
Nu är det badvakt som gäller fram till augusti sedan drar nästa simskola igång igen. Det börjar också närma sig tills jag åker, 12 dagar tills the U.S. Embassy, 42 dagar tills jag fyller 19 och 46 dagar till jag ger mig iväg till USA.
 


Den sista bilden är avbilden av mig, haha!!!! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0