Stress

Idag var det fullt upp på badet, det var massa som var och bada. Som vanligt så ska alla alltid komma och handla samtidigt, så det blev en del jobbiga ruscher. Men vädret har varit kanon och det har gjort att man blir lite seg i kroppen, men men. Jag blev dock lite sur på slutet när vi skulle städa, för jag fick göra om den andra personens jobb hela idene för att hen inte kunde göra det ordentligt. Det slutade med att jag och en annan fick jobba över medans hen drog när hen sluta. Efter det så stannade jag och en till för att gymma lite, idag blev det mage och triceps. Blir och se imorgon om man får någon träningsverk. 
Men ska lägga mig snart för ska jobba extra imorgon igen då det ska bli lika fint väder som idag. Måste hinna städa huset också innan syrran kommer på tisdag, får se vad vi hittar på under hennes vistelse. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0