Midsommar

Midsommar spenderade jag i Grebbestad med två kompisar och vi bodde i Elins husvagn under helgen (torsdag-söndag). Vägen ner gick jättebra utan några felkörningar och när vi kom ner så var sängarna bäddade och klara så det var bara att gå och lägga sig. Fredagen så käkade vi med Elins föräldrar, en annan familj och några andra tjejor, riktigt bra midsommar. Senare på kvällen så gick vi ut, men stannade inte så länge då vi var väldigt trötta så vi gick hem.
Dagen efter midsommar sov vi länge och började dagen med en dusch, vi gick sedan till sportshopen där det blev lite shopping för min del. På kvällen blev det utgång igen och denna gången så stannade vi lite längre, det var riktigt trevligt.
På söndagen när vi skulle åka hem tog vi ett stopp på sportshopen igen och även en bit mat inne i stan. Helgen hade flytit på bra fram tills vi åkte hem, jag skulle köra hem då de andra drack dagen innan så jag hade inte koll på kartan. SÅ VAD HÄNDE... Jag sitter och frågar om vi ska svänga av eller ej och ANNA-SARA säger NEJ, fortsätt rakt fram. När vi åkt en stund ser jag en skylt det står 60km till Göteborg, då förstod jag att vi måste åkt fel och det hade vi också. Så hela 8 mil extra fick vi åka, vi skrattade åt det och hade kul på vägen hem så det gjorde inget. 
 
 
På väg dit.
 
Midsommar
 
Dagen efter midsommar
 
Innan vi åkte hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0