TRÖTT

I måndags började simskolan som jag skulle ha, eller planering av den var då iaf. Jag började 8 och jobbade till 12, men fick efter det åka hem och hämta simkläder för att åka tillbaka till badet för att göra livräddarprov som jag missade i tisdags förra veckan. Efter det fick jag skynda mig för skulle till tandläkaren. Men sedan kunde jag ta det lungt hemma resten av kvällen. På tisdagen sedan så var det simskolestart, måste medje att det alltid är lite tressigt och nervöst när det är första gången men som tur var gick det bra. Jag har dock en grupp som... jaa, jag vet inte vad jag ska gör med den. men dem andra är så snälla. Onsdag och idag (torsdag) flött på bra, det som tagit mig igenom denna veckan är nog att jag ikväll ska åka till Grebbestad med 2 kompisar för att fira midsommar där, ska bli riktigt kul. :D 
Nu ska jag äta och om en timma Anna-Sara kommer och hämtar mig och sedan Elin. Hoppas att alla får en bra midsommar!! KRAM
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0