8 dagar!!

I går var det vattenkrig i skolan, det var 3:er mot resten av skolan, inklusive lärare ;) Jag missade dock början av allt för att jag satt och skrev mitt sista matteprov på gymnasiet. Jag började dagen med en ordentlig adrenalinkick, försov mig och första lektionen var det prov...  Slutprov i matte breddning, men bra gick det för fick MVG!!! Provet var ett VG-MVG prov då våran lärare tyckte att vi redan hade G, efter vad han märkt på lektionerna. Han har dock inte sett oss så mycket in real life, då vi haft matte på skype mycket. När provet sedan var färdigskrivit gick vi till maten för att äta, där vi möts av en stor grupp av spidade blivande studenter. I matsalen var det fullt med vatten och rester av vattenballonger. 
På kvällen sedan så var det sista träningen med min simgrupp Späckhuggare A. Det var dock inte många där bara 7 av 13, de kommer kanske nästa vecka då det är avslutning utomhus med brännboll, grillning, tipsbromenad m.m. Eftersom det var sista gången så kan det vara så att tränarna blir i puttade, jag klarade mig medans Sandra hamnade i bassängen. Det blev sedan hem och plugga inför ett litet prov som jag hade idag, Buddhismen!! Det gick hyfsat tror jag,
 
 
Idag så var första lektionen ett mini-prov i buddhismen. Efter att vi lämnat in provet fick man tillbaka provet från i fredags som var om Hinduismen, fick MVG där med!!! Det gjorde min dag, och bara för att det var så fint väder också så åkte jag och Hanna ner på stan och köpte glass :D När vi åkte hem från stan och jag skule lämna Hanna hemma hos sig så åker vi förbi en moped. Vi tyckte det var lite kul att två ungdomar sitter i en bil och två vuxna trängs på en moped så var tvungen att ta ett kort, HAHA!!!! :D När jag kom hem lade jag mig i solen för att passa på att bättra på brännan innan studenten. Senare så gav jag och Hanna oss ut på en löptur runt stan, hälsoslingan. Det blev totalt 8,4 km, känner mig stålt som tog mig igenom det efter att inte ha tränat på 1 månad. Det blev sedan lite magträning när jag kom hem innan jag tog en dusch. Kvällsmaten fick idag bestå av ägg, knäckebröd och mango, MUMMMSS!!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0