Sumering av veckoslutet

Torsdag:
Började med att vi hade idrott för första gången på typ 10 veckor. Sedan hade jag naturkunskapsprov som gick allt annat än bra... Lektionen efter hade vi provsmakning av ekologiska och icke ekologiska varor. Det kanske inte var den mest lärorika lektionen men det var gott. 
 
 
Fredag:
På idrotten hade vi beachvolleyboll vilket var riktigt roligt. Sedan var det religions prov som gällde, Ugglan trycker på oss prov nu det sista... hatar henne!! Efter skolan var jag och hämtade min balklännign som jag bestält hem och så provade om vi hade elverk som funkar till ljudet som vi ska ha på studenten, vilket det gjorde så nu är det klart.
På kvällen så hade vi bestämt att vi skulle ha lite filmmys hemma hos Hanna. Vi käkade lite mat som senast, det blev tacos denna gången dock. Det blev riktigt lyckat, eller inte... "vi" brände majsskalen i micron, men annars så var allt bra!! Sedan såg vi på Anna Karenina det är en film som Hanna och Natta pratat om att se, då det är en grej vi har i skolan ;) Jag kan inte riktigt säga om den var bra eller inte.. för jag sov det mest under filmen :D Har nog inte riktigt återhämtat mig ordentligt från Napa!! Men den var ändå en lyckad kväll med mycket skratt som vanligt.
 
 
Lördag:
Igår var jag och provade frisyr och smink till balen hos Sara. Vi satt hemma in hennes lägenhet som hon nyligen skaffat ihop med sin kille. Kan ju meddela att det kändes riktigt bra, dock gör det inte det med balklänningen. Jag står nu och väljer vilken av de två som jag har hemma nu... 
 
 
Söndag:
Idag började jag dagen med lyxfrukost (igen). Det gör verkligen ens dag, jag har varit så pigg de senaste dagarna jag ätit detta till frukost. Fast idag böt jag ut banan till äpple istället. Det har också varit Morsdag idag, men innan vi firade det så var vi och kollade på Ebba och hennes klass som spelade klassbollen. De spelade riktigt bra men gick tyvärr inte vidare, men det var glada ändå. Vi åkte sedan vidare för att fira kusin John som fyller år idag och alla mammor i släkten. Det blev korv i bröd och rikgtigt god chokladmousstårta och svartsvaldtårta. Matkoma!!!
Nu ikväll har jag pluggat inför Matte Breddning slutprov som jag har imorgon bitti... orkar inte!! Men nu får det räcka för denna fången, Natti <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0