Avicii & Hockey game

Fredagen avslutades med ett besök på Starbucks med #3 & Vm och Rosanne (som var familjens 2:a aupair). Testade en av dem nya smakerna på frapuccino Caramel Brûlée som var gudomligt go!!!! 
På lördagen kom Julia och Veronica och hämtade mig för att sedan ta tåget från Fullerton till LA & metro från LA till Hollywood. Innan konserten gick vi runt lite på Hollywood, men vi var så taggade så vi gick dit i tid och hann se de alla 4 DJs som var förband. 
Natten spenderades hos Julia och vi sov alla ut (sov till 10 och det ar ett tag sedan jag sov så länge måste jag säga och det var så skönt). Dagen efter hade vi aupair möte då vi åkte och såg på en hockey match Anaheim Ducks vs. Vancouver Canucks (3-1). 
Igår var tjejerna lediga då det var Veterans Day här i USA, ceremonin är avsett att hedra och tacka alla som tjänstgjort i USA: s styrkor, så jag och tjejerna målade och lekte i parken hela dagen. Blev dock en liten shock för mig när #1 kom med en död fågel i händerna!! Snart dax att hämta småtjejerna.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0