Baka liten kaka

Slutade tidigare igår för att kompensera upp det jag jobbade i onsdags när #4 var sjuk, så gick till gymmet och körde lite. Tog en snabb dusch där för att sedan möta upp Julia för att åka och kolla på Percy Jackson Sea of Monsters, blev billig bio då också endast 3,75.
Har fortfarande världens träningsverk i rumpa, ben, bröst och nu även axlar efter passet i onsdags så bestämde mig istället för att baka vilket resulterade i en kladdkaka!! Smakade dock inte riktigt det samma som hemma då kakaon här inte är lika "stark" här, men den är klart godkänd. Har även damsugit mitt och tjejernas rum vilket var behövligt, iaf tjejernas. 
 
 
Pratade med syrran igår vilket också var ett tag sedan man gjorde det. Kommer skilja 16h mellan oss eller 8h beroende på hur man ser det. Hon kommer att vara 16 timmar före mig, men jag kan också vara 8 timmar före henne fast dagen efter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0