Disney, Movie & Universal

Helgen som varit började jag med att åka till Disneyland med Vm och alla tjejern på fredag eftermiddag efter att stora tjejerna slutat skolan, mötte sedan upp Julia och Dana för att åka och se på Hunger Games. När vi kom fram för att köpa biljetterna så sa Dana att det skulle bli för sent för henne att se den då hon bor en bit bort, så hon åkte hem man jag och Julia gick och köpte biljetter och såg filmen. Måste bara säga att jag är helt såld, så jäkla bra film kan knappt vänta tills nästa film kommer. Spenderade natten hos Julia igen (tredje helgen i rad som jag sover hos henne) och lördag morgon åkte vi till Universal Studio. Tog tåget dit denna gången vilket fungerade jättebra, skulle möta upp Jule med fler på Union Station men pågrund av ett missförståd så var vi framme 1.5h tidigare än dem, så vi gick in och började åka några av turerna. Kom sedan hem strax efter 9pm och gick i princip direkt till sängs. Söndagen gjorde inte jag ett skvätt, tog det vara lungt och plockade lite på rummet och såg på 2 eller 3 filmer :D Jag satt inte på rummet hela dagen ska jag erkänna, jag och Julia åket och tog en kaffe och speladed biljard på kvällen och det fick avsluta min helg. 
 
Denna veckan har tjejerna lov Thanksgiving is coming up på torsdag, så dessa två dagar har vi lekt ute, målat och pysslat och det kommer nog bli mer av det imorgon. Ikväll efter att jag slutade jobba gick jag till gymmet och körde lite mage/ben mm innan Zumban startade, var en annan instruktör idag och ett helt annat pass som jag tyckte var mycket bättre/ roligare. Blir tillbaka dit imorgon också, känner att jag måste börja gå dit oftare. Men schemat ändras hit och dit ganska ofta så det är svårt att planera. Men men får göra det bästa av situationen och blicka framåt, som Black Friday som är nu på fredag!! 
 
 


Kommentarer
Hanna

Hoppas att du åt massa smaskig kalkon på thanksgiving :D

Svar: Om jag gjorde, så jäkla gott var det :) och det bästa är att Vms bror med familj är här idag så det blir en andra omgång med kalkon nu dessutom <3
Linnea Winlöf

2013-11-29 @ 15:59:39
URL: http://thisislondoncalling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0