Hanukkah

Idag var Vp ledig från jobbet så vi åkte till Discovery Sciencs Center och tillbringade några timmar där. Väl hemma så satte vi oss och pysslade igen, idag så gjorde vi snöflingor i papper som man alltid gjorde i skolan. Strax innan maten ropade Vp på mig och sa att det var ett paket till mig utanför dörren, tänk vilken fart jag fick till dörren när han sa det. Mer än glad blev jag när jag såg att det var från min kära familj hemma i lilla Falköping och ännu gladare blev jag när jag öppnade och såg vad som var inuti. Mina kära famoriter TUTTIFRUTTI tablettaskar, ååh gud vad gott!! Fick även två tidningar och marabou som jag ska njuta av på kvällarna. Har redan nu ikväll öppnat maraboun och tuttifruttin, viste inte att jag saknat det så mycket så jäkla gott det var, speciellt tablettaskarna. Efter att jag öppnat mitt kära paket käkade vi och hann även med att tvätt lite också.
Imorgon är det Thanksgiving vilket betyder MASSA mat, så ska till gymmet innan jag börjar imorgon och köra lite. Sedan får jag ladda upp inför en tidig fredag då shopping står på schemat, Black Friday!!
Rubriken idag har inget med vad vi gjort idag, men hade inget annat att komma med och eftersom det är Hanukkah just idag så fick det bli det, HAHAHA :D 
GOD NATT <3
 


Kommentarer
Hanna

Nu är du allt lycklig va? TUTTIFRUTTIGALNING!!! :D <3

Svar: Haha skojar du, överlycklig :D <3
Linnea Winlöf

2013-11-29 @ 15:59:05
URL: http://thisislondoncalling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0