Hemma med #4

Idag så har jag varit hemma med #4 då hon är sjuk, så blev ingen träning i morse får bli bodypump i eftermiddag istället! Efter att jag lämnat dem andra tjejerna i skolan så gick jag hem och så satte jag och #4 på Aristocats och slappade, efter det satte vi oss och måla. Nu sitter jag och käkar lunch med #3 och #4 innan det är dax för att hämta upp #1 och #2 också. 
Igår kväll följde jag med Vm och såg på We're the Miller, riktigt bra och rolig film som jag rekomendera att ni ser. Kommer har sett 4 fimer redan på bio och något säger mig att det kommer bli ett antal till, det är så billigt här. Igår kostade biljetten endast 1 dollar (tisdags pris) men ordinarie pris är endast 2 dollar så vem bryr sig, kan går och se om samma film flera gånger för att det är så billigt :D tummar UPP för det!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0