Thanksgiving x2

Som rubriken lyder så har vi firat Thanksgiving 2 dagar i rad. Igår började dagen med att klockan ringde 6:30 och jag gjorde mig iordning för gymmet. När jag kom hem var jag "on duty", tog tjejerna till en lekplats medans Vm & Vp städade och förberede maten och framför allt kalkonen. Gav sedan tjejerna en dusch och fixade iordning dem i håret. Vps mamma kom hit och vi käkade mat i mängder trots att det knappt märktes av all mat som fanns. Vi tog sedan en pause från ätandet och sedan var det pumpapaj och äppelpaj till efterrätt och Charlie Brown på tv. Efter att tjejerna gått och lagt sig kom sedan Jule och Chris 10:30pm och hämtade mig för att åka till The Mall "Black Friday". Var jätte långa köer till vissa affärer och vissa ingen alls, dem med köer var Urban outfit, Holister och Victoria's Secret. Tog ett tag att ta sig igenom dem affärerna jag ville, och i slutändan gick jag bara igenom dem affärerna som var fullsmockade. Blev en del kassar och de mesta julklapparna är nu klara så det är skönt. Kom inte hem förs än 4am och somnade strax före 5am. Vaknade/ gick upp ca 10:30 och då slängde jag i mig lite frukost, havregrynsgröt!!! Har sedan plockat iordning alla saker jag köpte och sedan pratade jag med familjen på skype. Hela familjen på samma gång denna gången då syrran var hemma på besök en sista gång innan hon åker. Gjorde sedan iordning mig för en andra thanksgiving friande med Vms bror och familj. Så det blev ännu mer kalkon, potatismos, pumpapaj och äppelpaj, så himmla gott och nu har vi rester för X antal dagar framöver!! :D 
Imorgon bitti blir det gymmet så jag förhoppningsvis kan bli av med träningsverken i rumpan ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0