Chillidill

Veckan som var har varit den samma som dem andra, träffade dock min Vps pappa för första gången. På fredagen åkte jag till Long Beach igen, skulle sett på ännu en fotbollsmatch men blev inte så. Gick istället lite på 2 St och kollade affärer, köpte en bok "Lipstick". Lördag var vi på stranden i princip hela dagen 11-16.30, åt godsaker, lite shopping och avrundade sedan med kvällsmat på en Crêpe restaurant. Söndagen fyllde min värdpappa år, vi åkte till "The cube - Discovery Science Center" och avrundade dagen med kvällsmat på Ruby's Diner. Nu ikväll åt vi kvällsmat på Red Robin med Vps pappa med fru. Far så mastigt att jag tog med mig hälften hem så har nu lunch till imorgon. Har även köpt en biljett till Avicii som är om bara 19 dagar!!! 
 
 
 
 


Kommentarer
Hanna

MUMS :D Gud vad allt ser gott ut! Nu gjorde du så att jag blev hungrig! :)

Åh Avicii - avis på dig! :D

Hoppas allt är bra med dig, miss you! Kram <3

Svar: Haha gott var det allt :) saknar dock maten som du och jag brukade göra tillsammans <3
Ja ser verkligen fram emot det ;)
Saknar dig med <3 kram
Linnea Winlöf

2013-10-22 @ 23:23:07
URL: http://thisislondoncalling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0