Helgens äventyr

Har haft en kanon helg som beståt av mycket skrik och skratt. I fredags efter att jag jobbat klart kom Julia (från Tyskland) och hämtade mig och vi begav oss till Jule på Long Beach. Där slängde vi in våra saker för natten för att sedan åka vidare till The Queen Mary, där gick vi genom olika "mazes" som förra helgen. Mazerna på Queen Mary var mycket längre och läskigare än dem på Knott's scary farm så det blev en del skrik ;) 
På lördagen sov vi ut vilket var riktigt skönt, blev brunch på IHOP, åkte till Seal Beach för att lägga oss på strande och dö lite efter all mat, blev även lite shopping. Har nog shoppat någonting varje gång jag varit med Jule, vet inte om det är bra eller dåligt men en ny bikini och en blus blev det i alla fall. Kvällen avslutades med min första amerikanska fotbollsmatch, Long Beach City mot Santa Ana. 
Idag har jag inte gjort en dugg, sovit ut igen, städat lite, tagit en powernap på 1,5h (OOPS!!), börjat se på "The O.C'' vilket är ett måste när jag bor här :D 
Ska kolla nått avsnitt till sedan blir det sova så man är pigg tills imorgon, längtar redan till nästa helg.
 
 
 


Kommentarer
Pappa

Att Tutti-Friutti kan smaka så bra, ät nu inte upp alla på en gång! Vi får prata mer imorgon! Pappa

Svar: Nej då, måste ju njuta av dem så inte som hemma precis då de ryker på en gång ;)
Linnea Winlöf

2013-11-28 @ 20:33:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0