Helgen

Igår var det au pair möte som stod på schemat, och det höll hus i San Joaquin Marsh and Wildlife Sanctuary. Träffade några nya au pairer och pratade lite om komande mötet. Det bjöds på ansiktsmålning, mat och lekar så jag hade riktigt trevligt. Senare på kvällen gick Vm, #1, #2, #3, #4 och jag på bio, Despicable Me 2, och efter det blev det glass. Bleb en sväng förbi Target med #1 & #2 också för tt det skulle få köpa något för deras födelsedagspengar. 
Idag har det varit riktigt lungt, hjälpt Vm med att sortera kläder, böcker, gossedjur mm inför "The Garage sale" som är komande helg. Blev ett besök till target idag också fast med #3 istället. Nu blir det kura ner sig i sängen framgör en film och ladda för en ny vecka. 
 
Måste också slänga in att jag var och simmade i fredags medans tjejerna var i skolan, kan inte fatta hur snabbt man tappar allt. 
 
 


Kommentarer
Hanna

Gud vilka söta barn! du verkar ha det kanon! Hur är vädret där borta? hur är det i vinter, kallt, varmt? :)

Svar: Ja jag har det hur bra som helst :) molnfritt och varmt på dagarna, börjar bli lite kyligare på kvällarna :) det blir runt 15 grader, så inga minusgrader här inte :D
Läst din blogg med och det verkar som om du har det bra oxå. Hur är vädret hos dig? Skype ngn dag kanske? :)
Linnea Winlöf

2013-09-26 @ 12:28:55
URL: http://hannabanannas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0