Kanon dagar

I torsdags besökte jag Disneyland Califrornia Adventure för första gången, köpte ett årskort där också. Riktigt kul var det man blev som ett litet barn igen :D 
På fredagen gick jag på en promenad med grannen efter att vi lämnat barnen på skolan. Jag gick sedan till Macy's och med mig hem kom lite saker från VS. När Vm kom hem följde jag med henne och #1 till Disneyland (den andra parken) där de skulle träffa en kompis till Vm och hennes två tvillingar. 
Igår var vi hos mormor och morfar till barnen för att fira #1 & #2 och andra i släkten. Dem var så snälla, och något som var riktigt häftigt var att dem bor i det området som E.T. spelades in, huset mitt emot faktiskt. Var tvungen att ta kort ;) 
Idag ska vi göra ett andra försök att komma iväg på valsafari, hoppas att det blir något. Åker med Pernilla (samma tjej som förra gången), Lauren (en tjej från New Zealand) och kanske Eve (en tjej från Mexico).
Väntar fortfarande på att mitt amerikanska bankkort ska komma så jag kan fortsätta handla ;)
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Hanna

Du verkar allt ha det bra! Shoppa lugnt ;) Kram <3

2013-09-09 @ 00:44:07
URL: http://thisislondoncalling.blogg.se/
Hanna J

Guuuud vad bra du verkar ha det!! :D vi borde ta en skypedate en dag linnea! lägg till mig där, hanna.lovisa94

puss!! <3

Svar: kul att du hittade hit ;) har lagt till dig så nu kan vi prata hur mycket vi vill :D Hoppas att du har det bra!
Kram <3
Linnea Winlöf

2013-09-09 @ 21:27:18
URL: http://hannabanannas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0