Santa Monica Pier

Är nu hemma efter en kanon dag på Santa Monica Pier. Vi hade fantastiskt väder med hur vacker utsikt som helst. Blev även lite shopping på H&M och Lush, var inne på Mickeal Kors och hittade hur fina väsker som helst men kände att jag får vänta ett tag. Det misstaget fick jag sota för då min väska gick sönder 40min senare och inte hade vi tid att gå tillbaka heller. Så nu måste jag köpa nu väska också, och inte bara det utan också inneskor till gymmet, mer träningskläder, vist låter det hemskt ;) 
 
 
 


Kommentarer
Andrea

Ser underbart ut!!!!!

Svar: det var det :D Du verkar ha de bra du med ;)
Linnea Winlöf

2013-09-30 @ 13:58:52
URL: http://andreaviberg.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0