Valsafari

Så i söndags var jag på valsafari i Balboa med Pernilla och Laura, såg dock inga valar men fick se några sälar och en massa delfiner. Och med massa delfiner menar jag MASSA!! :D De var så söta när dem simmade intill båten, några av dem vissade upp sig ordentligt. 
 
I måndags förmiddag (min tid) hade jag skype date med Elin. Skönt att kunna prata av sig på svenska och se hur det är hemma i Sverige. Det strullade dock i början då jag inte kunde höra henne, men tillslut så funkade det. Till lunch fick #3 & #4 2 fina konstverk som jag gjordt till dem, kände mig så kreativ :) 
 
Tisdagen så satte jag mig på mitt rum med frukt, bär och smält cholkad efter att plockat undan tvätten efter tjejerna medans dem var i skolan. Blev också en repris av måndagen; hade en skype dejt till fast med godingen Hanna som är au pair i London och så fick #3 & #4 ett till konstverk av mig :D Själv gjorde jag mig själv en kycklingsallad!
 
Igår tog jag en långpromenad efter att jag lämnat tjejerna på skolan, gick inte preis i en cirkel men det blev nästan 1 mil. Gick förbi ett gym för att kolla priser och några affärer på väg hem igen. Har sett att de ståt sake i backen när jag gått och var tvungen att ta kort på en. Väl hemma blev det en dusch och påfyllning av energi; vispad äggvita med jordgubbar och hallon. Måste skaffa ett gymkort NU!! Måste lyfta något!!
Idag har jag inte gort något speciellt överhuvudtaget, imorgon är det första gången jag kommer att vara helt ensam med barnen på morgonen. :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0