Alla hjärtans dag & San Diego

I fredags var det en vanlig dag igen förutom att det var "Alla hjärtans dag". Tjejerna hade på sig sina fina klänningar och jag gjorde dem lite extra fina i håret. När dem kom hem hade dem alla massa godis och kort från klasskompisarna. Efter att jag sluta kom Julia och hennes värdpappa och hämatde mig för att åka till Lakewood och spela bowling. Spelade min bästa serie nånsin så måste säga att jag var ganska glad. Blev även lite biljar innan som jag och Joe sopade banan med alla andra. Vi sov sedan hos Jule för att San Diego väntade dagen efter.
 
 
Lördag gick vi upp tidigt för att alla tre ville duscha innan vi skulle åka. Redo i tid som alltid begav vi oss taggade till den 2 timmar långa bussturen. Bussresan gick förvånansvärt snabbt och vi checkade snabbt in på vandrarhemmet. Vi gjorde oss sen redo för shopping resten av dagen. Hade sett framemot mycket shopping men gick hela dagen men ingen shopping blev det... tills vi avslutade med att gå till Victoria's Secret! :D
Käkade middag på "Cheesecake factory", gick sedan hem och gjorde oss iordining för att gå ut. 
Blev en del fotografier under dagen såklart.
 
Blev en sen kväll och söndag morgonen var det inte någon som hoppa upp ur sägen så att säga. Men upp kom vi och gjorde oss redo för en lång dag med mycket gående, San Diego Zoo väntade. Vi checkade ut och började gå mot Zoo:t som visade sig vara längre ifrån an vad vi trodde. Kul hade vi och många foton blev det. Det var sedan 3 trötta nannys som somnade på vägen hem i bussen.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0