Skype och spel

Efter jag jag gått med tjejerna till skolan gick jag hem och läste SOLO som jag fick i lördags i mitt paket. Hade bestämt med Hanna att vi skulle skypa så satt och väntade på att hon skulle logga in, när klockan blev 11 skrev jag till henne på Facebook och då fick jag svaret "5min". Så väntade mina 5 minuter och sedan ringde hon. Pratade förfullt och lite till, fick sedan avbryta då jag var tvungen att gå och hämta #3 & #4. Till mellanmål gjorde jag bananpankakor som för en gång skull blev bra. Planen för kvällen var att åka till Long Beach till Jule för att planera våran trip till San Diegon nästa helg men Jule kände sig sjuk så vi flyttad det till torsdag istället. Då jag inte hade några planer för träning så stannade jag hemma och käkade middag med familjen istället, taco tisdag. Blev spelkväll med #1, #2, #3 och Vp också tills det var läggdags. Nu ska jag se på Harry Potter och dess vises sten.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0