Uppsats skrivande

Idag började jag med ett pass på 24 Fitness där jag hann att skada mitt finger innan klassen ens hann att börja. Köpte ett ny låda questbar då jag bara hade 3 kvar av den andra. Sedan hemma tog jag en lång dusch. Sedan har jag suttit hela dagen med första uppsatsen som jag för övrigt inte är klar med än. Har lyckats skrapa ihop 1347 ord, så nu saknas det bara 153 och en annan uppsats på 1500 ord. Senare under dagen fick jag ett paket hemmifrån som gjorde min dag bättre fter allt skrivande. Tack mamma och pappa för godsakerna. Nu sitter jag och lyssnar på musik med en ansiktsmask och slappar. Imorgon är det Super Bowl, i princip alla sitter hemma och kollar på detta i hela USA. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0