Dax för ett inlägg

Kände att jag behövde lägga in ett inlägg nu då det var allt för länge sedan jag gjorde det. 
3 - 9 Mars
Tränade så jag inte kunde gå på 2 dagar ( jobbigt när man har 4 tjejer som vill att man ska hoppa med dem, men bara att köra :D )
Åkte med #2 till Disneyland och California Adventure och hade en kanon eftermiddag tillsamans.
Blev skallad av ena tjejen på munnen när vi lekte och bet även mig själv senare :( 
Gjorde stora såpbubblor efter skolan och på fredagen kom Jule hit och vi käkade tacos och såg Tarzan ( hur grym film som helst, kan rörelserna och sångerna bättre än tjejerna. Vet inte om det är posetivt eller ej men men (; ) Senare hade jag och Jule filmmys med massa godsaker som det inte blev någon bild på då vi käkade upp det, HIHI :D
Lördagen blev det Universal Studio med Jule, Julia, Nadia och Chris, och på kvällen hjälpte jag Jule när hon satt barnvakt samt sov där
Söndag blev sova ut dag och även 1 timme kortare dag då klockan ställdes fram en timma under natten. Jag och Jule käkade lunch på 2nd Street och gick sedan till Yogurtland för efterrätt. Åkte sedan hem och till Jule där vi låg och bara slapp resten av dagen tills vm kom och hämtade mig. 
 
10 - 16 Mars

Denna veckan var det #1 tur att åka till Disneyland & California Adventure. Blev en del målande och hoppande som vanligt, blev även lite träning för min del.
Hade väl lite bättre väder än er där hemma, hade två ränder på axlarna efter att varit på lekplatsen på skolan och poolen på fredagen. Följde med vm till en Sale av barnkläder där jag stod dörrvakt. Hon skjutsade mig sedan till Jule där jag spenderde min helg.
Lördagen så cyklade vi runt i en park och utforskade tillsammans med Julia och Chris. Jule, Julia och jag avslutade dagen med grekisk middag och film, Last Vegas. 
Söndagen bestämde vi att vi skulle åka till stranden, så Seal Beach blev det. Jag avslutade sedan dagen med att möta upp Hanna och vi gick på Zumba i Santa Ana som höll på i 1,5h. 
 


Kommentarer
Hanna J

åååh, blir såå avundsjuk på dig! vill också ha värme och soool :D<3

2014-03-27 @ 13:29:07
URL: http://hannabanannas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0