Palm Spring

I helgen så hade vi vårat Au Pair möte i Palm Spring. Vi åkte lördag morgon vid 9.30 och kom fram vid 11, men då in-checkningen inte var förs än 12 (vad vi trodde det var) så åkte vi runt och utforskade lite. Åkte genom "the Strip" vilket är gatan där alla restauranger och affärer är. När vi kom till hotelet så sa dem att in-checkning inte var förs än 2pm men vi kunde använda pool, etc. ändå. Där låg vi sedan resten av dagen och bara slappa, läste DIVERGENT (måste lästa klart tills på ondsgad då jag ska gå och se filmen då). Grymt bra bok måste jag säga, jag som inte alls gillar att läsa är uppslukad av den. Har jag tid för mig själv så är det den som kommer upp. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0