Sovmorgon

Idag började jag inte jobba förs än vid 12 då jag skulle jobba kväll, så blev 1h längre sömn . Tog mig sedan i skinnetoch bestämde mig för att gå ut ovh springa. Måste börja göra det igen men börjar sakta så jag inte får problem med knäna igen, så det blev 20min spring tur. Kändes si så där, igen löpare precis men man måste ju börja någonstans. Dagen har sedan sett ut som vanligt, lunch med #3 & #4 och sedan läxor innan vi hämtar upp #1 & #2. När vi kom hem käkade vi mellanmål och blev även lite högläsning med alla 4 tjejerna innan vi gick för att lämna stora tjejerna på "Girl Scout". Kom hem gav småtjejerna en dusch och sedan lekte vi med lego och målade. Efter middagen gick vi till lekparken och lekte av oss den sista energin innan läggdags, trötta tjejer var det som gick till sängs efteråt. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0