Weekend class in LA

I helgen så var jag i LA på Weekend class, så nu har jag 4/6 credits. På lördagen så vard det en buss tour runt om i LA och otur med vädret hade vi också. Regnade hela dagen i princip så kunde inte ta mycket/bra foton så skippade det vilket var tråkigt. Bussen stannade i Hollywood så fick vi gå ut på Walk of fame som det var fullt upp med att förbereda inför Oscarsgalan dagen efter. Kunde gå in så man fick se hur det såg ut där alla kändisar skulle komma in kommande dag. På lördagen så hade vi våran "klass" som vi valt och jag hade Personal Development vilket var mycket om stress. Var inte så interesant måste jag säga men vi hade massage i en timma som inte var så fel dock. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0